Molly

Direktlänk till inlägg 26 december 2009

Nu är det Jul igen!

Av Molly - 26 december 2009 14:19

Jag som trodde att det bara är Jul en dag, men så är det tydligen inte. Husse säger att om man har varit snäll får man många julklappar, då måste jag ha varit jättesnäll för jag fick massa paket. Igår var vi hos husses pappa Stig & Anna Greta det var ett riktigt spännande. Föresten måste jag påminna om att, om Ni får massa gott att äta så passa Er det skall ut där bak. Jag fick ju en riktigt smarrig jultallrik på julafton med skinka, köttbullar och sylta puh. Gott var det, men vad lös i magen jag blev ;-) förresten kanske var det de två märgbenen jag åt till efterrätt. Igår åt jag bara lite kalkon, det är tydligen en sådan där fågel jag älskar att jaga så idag är min mage i toppskick igen. 


Här ser Ni hur duktig jag blivit på att öppna paket, övning ger färdighet!

  

Husse är dock inget vidare på att öppna paket så jag får hjälpa till, undrar om han inte har varit snäll?

  

Som det snöade förresten.   

Det snöade så att strömmen gick, undrar vart. Husses pappa fick ta fram en ficklampa


Så var det dags att åka iväg i 20 centimeter blöt nysnö, hur tror Ni det gick? Ja inte i diket men väldigt nära, husse fick ringa till sin pappa som har en 4 hjuls driven bil vad det nu är men bra är den! Utan den hade vi varit kvar i skogen fortfarande tror jag. Precis när vi kom upp ur diket kom det två bilar där det stod Polis på sidan.... de brydde sig inte om oss konstigt nog. Jag var jättetrött när vi äntligen kom hem, så jag la mej direkt.


Hoppas alla mina vänner haft en lugnare helg, för detta har varit jobbigt!

Men i morgon kväll kommer jag äntligen att få träffa mamma "Tindra" igen, jag har längtat så. Jag lovar att berätta hur jag haft det med mamma innan Nyår.


Kramar Er Molly  

 
 
Coolmix Kennel

Coolmix Kennel

26 december 2009 23:38

Vi längtar tills du kommer.Det ska blir roligt att få tillbringa så många dagar tillsammans.
Ses snart

http://www.coolmixkennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 4 augusti 2011 20:25


Inte fasen trodde jag att dom hade övervakningskameror i min affär.   Nu burar dom säkert in mej, å jag som skulle på valpträff på söndag. Gissa om husse blir sur, men jag är helt säker på att han löser ut mej!   Pussar Molly ...

Av Molly - 1 juli 2011 22:46

Nu är det fullt upp, husse har sagt att jag är auktoriserad vakthund vid Uddevalla Grand  Prix of Sweden. Tävlingen ingår i VM och är den enda i norden, med cirka 25 000 besökare är det ganska många att hålla reda på..... puh Jag glömde visst säga at...

Av Molly - 25 juni 2011 17:58

Han ser ut som en karl, Med en kropp som en karl   Och han kysser som en karl ska. Måhända är han lite större än mej typ +55kg, och jag får stå på tå när vi kysser varandra men kärleken är blind & Rox är precis min typ av karl. Ja, jag ska ge ...

Av Molly - 22 april 2011 20:37

Vid middagstid fick husse ett SMS som sa att Lassie och Tintin var i Sotenäs & saknade oss. Husse fick ringa Karin på Coolmix & fråga hur hon visste vem Tintin var... Nåväl full fart blev det helt plötsligt, husse hade mest liknat en säck potatis und...

Av Molly - 4 april 2011 19:37


  Jag fidk be husse snällt att skriva lite om mina upplevelser på bloggen, det händer ju inte så ofta men blev tvungen att lova vara extra lydig en tid....   Nåväl i torsdags hände det grejer, jag fick användning av mina huggtänder. Så här g...

Ovido - Quiz & Flashcards