Molly

Direktlänk till inlägg 4 april 2011

GIRLPOWER!

Av Molly - 4 april 2011 19:37

 

Jag fidk be husse snällt att skriva lite om mina upplevelser på bloggen, det händer ju inte så ofta men blev tvungen att lova vara extra lydig en tid....


Nåväl i torsdags hände det grejer, jag fick användning av mina huggtänder.

Så här gick det till. Jag och husse skulle hjälpa Enso´s husse Stefan med lite grejer. Enso är som Ni vet en Engelsk stafford, liten & knubbig med stor mun samt kille, det säger allt eller hur. Hela tiden skulle han springa och nosa därbak Ni vet, först sa jag till honom lite snällt i typ en halvtimma men sen var måttet rågat. När vi var klara låg han på rygg och bad för sitt liv, men det smakade blod också tänk att killar ska vara så dumma. Efteråt var det helt ok, han kunde faktiskt uppföra sig trots allt.


I lördags träffade jag en skitsnygg Schäfer kille som hette Micha, han är 9 månader. Han var lite bufflig i början men efter en liten stund hade vi skitroligt och turades om att jaga varandra. Den enda som inte gillade det riktigt var Sigge, min arbetskompis en dvärg Schnauzer, han hoppade upp och bet Micha i halsen. Micha bara skakade på sig och Sigge fick prova att flyga, visst é han go jag tror han är svartsjuk.

 

Å vad tror ni hände på lördag eftermiddag, jo vatten, schampo, balsam, hårblås borste..... Efteråt var jag tvungen att posera framför kameran, men vad gör man inte för husse. Sedan pratade husse om att det var dags att banta, jag som bara väger 11,5 drygt, de é väll inget för en kurvig tjej.


Hälsningar Molly med husse

 
 
Karin

Karin

4 april 2011 21:13

Härliga goa Molly <3

http://www.coolmixkennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 4 augusti 2011 20:25


Inte fasen trodde jag att dom hade övervakningskameror i min affär.   Nu burar dom säkert in mej, å jag som skulle på valpträff på söndag. Gissa om husse blir sur, men jag är helt säker på att han löser ut mej!   Pussar Molly ...

Av Molly - 1 juli 2011 22:46

Nu är det fullt upp, husse har sagt att jag är auktoriserad vakthund vid Uddevalla Grand  Prix of Sweden. Tävlingen ingår i VM och är den enda i norden, med cirka 25 000 besökare är det ganska många att hålla reda på..... puh Jag glömde visst säga at...

Av Molly - 25 juni 2011 17:58

Han ser ut som en karl, Med en kropp som en karl   Och han kysser som en karl ska. Måhända är han lite större än mej typ +55kg, och jag får stå på tå när vi kysser varandra men kärleken är blind & Rox är precis min typ av karl. Ja, jag ska ge ...

Av Molly - 22 april 2011 20:37

Vid middagstid fick husse ett SMS som sa att Lassie och Tintin var i Sotenäs & saknade oss. Husse fick ringa Karin på Coolmix & fråga hur hon visste vem Tintin var... Nåväl full fart blev det helt plötsligt, husse hade mest liknat en säck potatis und...

Av Molly - 20 februari 2011 22:04

Ja just det, det är min dag idag. 2 år fyller jag. Husse är lite sorglig på att blogga, men det gör inget då jag får mer tid he he he! Dagen började med en skön promenad i strålande vinterväder, på vägen gick vi in i min alldeles egen affär zoo...

Ovido - Quiz & Flashcards