Molly

Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

Han går som en karl!

Av Molly - 25 juni 2011 17:58

Han ser ut som en karl, Med en kropp som en karl

 

Och han kysser som en karl ska. Måhända är han lite större än mej typ +55kg, och jag får stå på tå när vi kysser varandra men kärleken är blind & Rox är precis min typ av karl.

Ja, jag ska ge allt vad jag har, för denna underbara karl, han ska bli min för hela livet....

Husse tycker föresten att han är ganska lik Rox typ maskulin, muskulös & viril, & det kan han ju få tro ;-) Det underbart med midsommar, idag har vi varit vid havet hela dagen.

Jag är nog en liten linslus.

Ops nu kom jag för nära & det gillar inte husse han säger att linsen blir kletig, nu får jag vara extra snäll en "liten" stund.   
Glad midsommar alla vi känner! Molly & Ola
   

Ps. Här finns fler bilder: http://gallery.me.com/ola.a#100350

 
 
Coolmix Kennel

Coolmix Kennel

26 juni 2011 00:09

Underbara härliga MOLLY



http://www.coolmixkennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 4 augusti 2011 20:25


Inte fasen trodde jag att dom hade övervakningskameror i min affär.   Nu burar dom säkert in mej, å jag som skulle på valpträff på söndag. Gissa om husse blir sur, men jag är helt säker på att han löser ut mej!   Pussar Molly ...

Av Molly - 1 juli 2011 22:46

Nu är det fullt upp, husse har sagt att jag är auktoriserad vakthund vid Uddevalla Grand  Prix of Sweden. Tävlingen ingår i VM och är den enda i norden, med cirka 25 000 besökare är det ganska många att hålla reda på..... puh Jag glömde visst säga at...

Av Molly - 22 april 2011 20:37

Vid middagstid fick husse ett SMS som sa att Lassie och Tintin var i Sotenäs & saknade oss. Husse fick ringa Karin på Coolmix & fråga hur hon visste vem Tintin var... Nåväl full fart blev det helt plötsligt, husse hade mest liknat en säck potatis und...

Av Molly - 4 april 2011 19:37


  Jag fidk be husse snällt att skriva lite om mina upplevelser på bloggen, det händer ju inte så ofta men blev tvungen att lova vara extra lydig en tid....   Nåväl i torsdags hände det grejer, jag fick användning av mina huggtänder. Så här g...

Av Molly - 20 februari 2011 22:04

Ja just det, det är min dag idag. 2 år fyller jag. Husse är lite sorglig på att blogga, men det gör inget då jag får mer tid he he he! Dagen började med en skön promenad i strålande vinterväder, på vägen gick vi in i min alldeles egen affär zoo...

Ovido - Quiz & Flashcards