Molly

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Hipp hipp hurra dé é min födelsedag!

Av Molly - 22 februari 2010 01:29

  

Igår ja, men vi kunde inte komma ut för husse sa att det var hundväder ute...

det tyckte jag lät passande men husse ääär sååå negativ ibland. Go är han för jag fick godis vid sängen på min födelsedag. Tur att husses syster Caroline och hennes gubbe Kalle är riktigt positiva då de kom och hämtade oss. Den första presenten fick jag av husses syster Caroline, ett riktigt gott tuggben. Att träffa President Obama´s släkt är alltid lika roligt, Madonna och Greven är störtsköna vi blir en flock direkt. Undrar om Caroline var lika positiv till mej mitt i natten mellan lördag och söndag, för det är inte lätt att hålla tätt när man får så mycket gott att äta.... Idag äntligen skaffade husse snökedjor till Volvo´n så nu ÄR det en riktig traktor, inget kan stoppa oss nu påstår han. Faktum är att senaste rekordet för snödjup i Uddevalla från 1966 var 67 centimeter och är slaget med 15 cm, alltså 82 cm wow. Födelsedagskalaset blev ett riktigt party med: Caroline o Karl samt Anton, husses mamma Anita & Claes, Elin och Greven samt Madonna såklart!


Det är faktisk lika kul att fylla år som med Julafton för då får man paket.

  

Glasstårta är riktigt gott!

  

Visst är Greven en riktigt cool kille!

  

Vaaad trött man blir av kalas!

  

Vi har inte bloggat på länge men mycket har hänt under tiden, vi har bestigit berg, varit på grillparty samt lagat eget godis + mycket mer. I vår skall vi vara aktiva, 8:e april börjar vi en fortsättningskurs i lydnad om 8 ggr, och den 18 april en nybörjarkurs i Agility om 6 ggr. Själv tycker jag att Agility skall bli riktigt roligt!


Hälsningar Molly 1år & husse såklart!   

 
 
sara

sara

22 februari 2010 01:58

va söt, grattis ^^,

http://backtobalance.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Syster Caroline

23 februari 2010 20:23

Tja det var väl inte det roligaste uppvaket vi fick halv fyra på natten. Lukten var inte angenäm men Molly var 1 kilo lättare och mycket nöjd när hon hoppade runt i dubbelsängen mellan mig och Kalle samt gjorde små illaluktande tassavtryck? Det var bara och gå upp ta fram nya sängkläder och stänga dörren fort så Molly inte skulle kunna komma in och lägga en repris. CrocoMolly är fasters favorit ändå =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 4 augusti 2011 20:25


Inte fasen trodde jag att dom hade övervakningskameror i min affär.   Nu burar dom säkert in mej, å jag som skulle på valpträff på söndag. Gissa om husse blir sur, men jag är helt säker på att han löser ut mej!   Pussar Molly ...

Av Molly - 1 juli 2011 22:46

Nu är det fullt upp, husse har sagt att jag är auktoriserad vakthund vid Uddevalla Grand  Prix of Sweden. Tävlingen ingår i VM och är den enda i norden, med cirka 25 000 besökare är det ganska många att hålla reda på..... puh Jag glömde visst säga at...

Av Molly - 25 juni 2011 17:58

Han ser ut som en karl, Med en kropp som en karl   Och han kysser som en karl ska. Måhända är han lite större än mej typ +55kg, och jag får stå på tå när vi kysser varandra men kärleken är blind & Rox är precis min typ av karl. Ja, jag ska ge ...

Av Molly - 22 april 2011 20:37

Vid middagstid fick husse ett SMS som sa att Lassie och Tintin var i Sotenäs & saknade oss. Husse fick ringa Karin på Coolmix & fråga hur hon visste vem Tintin var... Nåväl full fart blev det helt plötsligt, husse hade mest liknat en säck potatis und...

Av Molly - 4 april 2011 19:37


  Jag fidk be husse snällt att skriva lite om mina upplevelser på bloggen, det händer ju inte så ofta men blev tvungen att lova vara extra lydig en tid....   Nåväl i torsdags hände det grejer, jag fick användning av mina huggtänder. Så här g...

Ovido - Quiz & Flashcards