Molly

Direktlänk till inlägg 5 januari 2010

Eld.....

Av Molly - 5 januari 2010 12:47

Det är riktigt skönt att lägga sig framför en liten brasa, efter att ha varit ute i snön. Normalt gillar jag kyla, men när man varit riktigt kall om tassarna är det verkligen mysigt att lägga sig med ett märgben framför brasan.


  

Kram Molly

 
 
A&M

A&M

8 januari 2010 22:56

haha feeet gullig !

http://karlekmellantva.blogg.se

 
N

N

8 januari 2010 23:00

Gud vad söt hund :)

http://nunnee.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 4 augusti 2011 20:25


Inte fasen trodde jag att dom hade övervakningskameror i min affär.   Nu burar dom säkert in mej, å jag som skulle på valpträff på söndag. Gissa om husse blir sur, men jag är helt säker på att han löser ut mej!   Pussar Molly ...

Av Molly - 1 juli 2011 22:46

Nu är det fullt upp, husse har sagt att jag är auktoriserad vakthund vid Uddevalla Grand  Prix of Sweden. Tävlingen ingår i VM och är den enda i norden, med cirka 25 000 besökare är det ganska många att hålla reda på..... puh Jag glömde visst säga at...

Av Molly - 25 juni 2011 17:58

Han ser ut som en karl, Med en kropp som en karl   Och han kysser som en karl ska. Måhända är han lite större än mej typ +55kg, och jag får stå på tå när vi kysser varandra men kärleken är blind & Rox är precis min typ av karl. Ja, jag ska ge ...

Av Molly - 22 april 2011 20:37

Vid middagstid fick husse ett SMS som sa att Lassie och Tintin var i Sotenäs & saknade oss. Husse fick ringa Karin på Coolmix & fråga hur hon visste vem Tintin var... Nåväl full fart blev det helt plötsligt, husse hade mest liknat en säck potatis und...

Av Molly - 4 april 2011 19:37


  Jag fidk be husse snällt att skriva lite om mina upplevelser på bloggen, det händer ju inte så ofta men blev tvungen att lova vara extra lydig en tid....   Nåväl i torsdags hände det grejer, jag fick användning av mina huggtänder. Så här g...

Skapa flashcards